جراحی لیفت صورت عملی است برای جوان سازی پوست صورت در سنینی که شادابی چهره از بین رفته است .

عوارض ناشی از جراحی لیفت صورت چیست؟

می توان گفت در حقیقت عوارض ناشی از لیفت صورت بسیار  محدود می باشد. اما با این حال همانند هر جراحی زیبایی دیگری نیز عوارضی به دنبال دارد که عبارت اند از :

• کبودی
  • عوارض بیهوشی
  • آسیب به اعصاب صورت (معمولا موقتی)
  • التهاب, درد, تورم و قرمزی
  • از دست قسمتی از مو (حدود محل برش)
  • بی حسی (می تواند در حد دو روز یا دو هفته بهبود یابد)
  • زخم
  • ناهمواری بین دو طرف صورت

توصیه هایی برای جراحی لیفت صورت

اغلب بیماران از نتایج حاصل از این جراحی بسیار راضی هستند. ولیکن می بایست قبل از تصمیم گرفتن برای اعمال جراحی نظیر لیفت پیشانی, جراحی زیبایی بینی, جراحی زیبایی پلک و سایر جراحی ها حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید تا تمامی ریسک ها برای شما ارزیابی شود. که شامل:

• این جراحی زیبایی برای افرادی که تحت درمان های جدی پزشکی هستند, توصیه نمی شود .
  • فرد کاندید برای این عمل می بایست از سلامت عمومی برخوردار باشد .
  • خطر ابتلا به عوارض این جراحی در افراد سیگاری بسیار بیشتر است .
  • افرادی که فشار خون بالا و یا دیابت دارند در معرض خطرات بیشتری هستند.
  • بیماران می بایست انتظارات معقول داشته باشند, چرا که این جراحی به طور نشانه های پیری را برطرف نمی کند و ممکن است در بعضی موارد نیاز به جراحی هایی نظیر جراحی زیبایی بینی , جراحی زیبایی پلک و یا حتی لیفت پیشانی هم در فرد باشد.
  • بیمار می بایست از نظر روانی با ثبات باشد.
  • برای دریافت نتیجه بهتر, بهتر است پوست بیمار قابلیت ارتجاعی بالایی داشته باشد.
  • فرد کاندید از یک هفته قبل از عمل نباید آسپیرین یا دیگر رقیق کننده خون استفاده کند.

توصیه هایی برای لیفت صورت

قبل از عمل جراحی , جراح پلاستیک سابقه پزشکی بیمار را می بایست مورد بررسی قرار دهد.

منبع سایت